«Пульс податкової» - унікальний сервіс зворотного зв’язку податкової служби з платниками податків»
В рамках стратегії перетворення з фіскального органу на сервісну службу з січня в ДПС Україні за телефоном: (044) 284-00-07 розпочав функціонувати «Пульс податкової» - унікальний сервіс, що приймає звернення громадян з проблемних питань роботи відомства. Звіти щодо дзвінків на «гарячу лінію» щодня надаються Голові ДПС України Олександру Клименку, а вирішення заявлених проблем перебуває під його персональним контролем.
Пересічні громадяни або підприємства можуть зателефонувати на «гарячу» лінію «Пульсу податкової» і висловити свої пропозиції та побажання щодо роботи служби або поставити запитання. Протягом робочого дня людина отримає відповідь на свій дзвінок. Крім того, за цим самим телефоном можна заявити про протиправні та корупційні дії працівників податкової служби України.
Питання, з якими заявники звертались у 1 півріччі 2012 року до сервісу «Пульс податкової»:
- на недоліки у роботі органів ДПС – 88 запитів (56%);
- проблеми з поданням звітності в електронному вигляді – 14 запитів (8,9%);
- проблеми з поданням податкової звітності -11 запитів (7%);
- реєстрація платників ПДВ – 10 запитів (6%);
- отримання довідок про доходи-12 запитів ( 7,6%);
- інші – 23 (14,6%).
Завдання податківців - переконати платників податків в тому, що виявлення своєї громадської активності є ефективним механізмом співпраці та подолання основних проблем, які виникають у системі оподаткування.
Результатом такої роботи стане викоріння корупції в органах податкової служби, стрімке зростання податкової культури у суспільстві та покращання сервісу обслуговування платників податків.
Сектор взаємодії із засобами масової інформацією та громадськістю Стахановської ОДПІ ДПС у Луганській області.