Разом до вирішення спільних інтересів
У Стахановській об’єднаній податковій інспекції відбулося засідання податківців з суб’єктами господарської діяльності — фізичними та юридичними особами за «круглим столом». Обговорювали теми можливості цивілізованого лобіювання інтересів платників податків в межах Асоціації платників податків України, надання звітності в електронному вигляді, як кроку до електронного аудиту, та питання розгляду звернень громадян, як ключового направлення роботи податкової служби.
«Мета податкової служби — зробити свою роботу відкритою й прозорішою для громадськості. Кращим засобом виконання цієї мети є залучання громадських організацій, які об’єднують платників податків усіх рівнів. Однією з таких організацій є Асоціація платників податків України», — пояснив присутнім заступник начальника Ігор ЗАПАДЕНЕЦЬ. Надалі учасники засідання отримали від податківців більш детальну інформацію про основні завдання Асоціації, мету її створення тощо. «Тісна співпраця з об’єднанням платників податків дає можливість сторонам будувати діалог порозуміння та створювати мікроклімат взаємної довіри», — зауважив Ігор Миколайович.
Другим питанням, яке так жваво обговорювали учасники «круглого столу» — звітність в електронному вигляді. Постійна роз’яснювальна робота стахановськими податківцями й агітація призвели до збільшення бажаючих звітувати засобами телекомунікаційного зв’язку вдвічі. На сьогодні 355 суб’єктів господарської діяльності надають звітність інтернетом. Одним з пунктів в адресу переваг електронної звітності є й те, що платники ПДВ мають змогу звести документальні перевірки до електронного аудиту, без візиту до податкової.
Не менш важливе питання, яке турбує обидві сторони учасників, — звернення громадян. Тематика і кількість звернень громадян до податкових органів — своєрідний індикатор якості виконання податковою службою своїх обов’язків. Розглядаючи звернення, перш за все виявляються законодавчі норми, які потребують роз’яснень. Ключовим напрямом в організації цієї роботи є своєчасне реагування на проблеми, порушені в питаннях громадян, і втілення заходів, які запобігають скаргам й конфліктним ситуаціям. Податківці Стаханова прагнуть знайти індивідуальний підхід до кожної людини, не залишаючи без уваги ні однієї подробиці в питаннях, які їх цікавлять, і надати кваліфіковану допомогу. Завідувач сектору масово- роз’яснювальної роботи та звернень громадян Тетяна Гончарова зауважила присутніх на вимогах до оформлення письмових звернень та строках їх розгляду.
«Сподіваймося, що і в подальшому вирішення пріоритетних питань податкової ми будемо розглядати на засадах порозуміння й обопільної зацікавленості», — напри- кінці засідання наголосив Ігор Западенець.
Юлія АНІСІМОВА
Коментарів 1