Как правильно общаться с работниками «Жилсервиса»

Коментарів 3

Офлайн
Alice 25 червня 2007 22:11
А ещё есть интересная статья 17 в Законе Украины «О жилищно-коммунальных услугах»: «Споживач зобов'язаний забезпечити доступ до мережі, арматури, засобів обліку, розподільчих систем представників виконавця/виробника за наявності в них відповідного посвідчення:
1. для ліквідації аварій – цілодобово…
4. Якщо споживач відсутній… доступ у приміщення відбувається без отримання згоди споживача (несанкціонований доступ)».

Имеется и ст. 20: «3. Споживач зобов'язаний:
1) укласти договір
на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договор;…
5) оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом;
7) допускати у приміщення, будинки і споруди представників виконавця/виробника в порядку, визначеному законом і договором, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів та перевірки показників засобів обліку;
8) дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства щодо здійснення ремонту чи реконструкції приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно проводити підготовку жилого будинку, помешкання (в якому він проживає або яке належить йому на праві власності) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
10) у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги сплачувати пеню у встановлених законом чи договором розмірах».

И ст. 151 Жилищного Кодекса «Громадяни, які мають у приватній власності жилий будинок (квартиру), зобов'язані забезпечувати його схоронність, провадити за свій рахунок поточний і капітальний ремонт, утримувати в порядку придомову територію».

И типовой (а не типичный) перечень услуг – дело конечно хорошее, но органами местного самоуправления наряду с «экономически обоснованными тарифами» на содержание домов, сооружений и придомовых территорий утверждается и перечень услуг, которые оказываются жилищно-эксплуатационными организациями. А этот самый перечень весьма и весьма отличается от типового.

Акт-претензия – это хорошо, но подскажите, каким образом КП «Жилсервис» (тем более его «районный филиал» – ну нет такого в городе Стаханове) может произвести перерасчёт платы за воду, отопление, свет или газ, если не имеет к ним решительно никакого отношения. Это всё равно, как если бы работник образования пришёл за зарплатой в медицинское учреждение – какая разница, оба ведь бюджетники.

Кстати, в статье 18 Закона Украины нет ни слова о том, что «…потребитель сначала должен вызвать представителя КП «Жилсервис» – это домыслы.

Уважаемые, коли уж Вы вспоминаете о своих правах, не забывайте об обязанностях, а то однобоко, нечестно как-то получается.
Офлайн
sirenatv 26 червня 2007 07:19
Цитата: Alice
Уважаемые, коли уж Вы вспоминаете о своих правах, не забывайте об обязанностях, а то однобоко, нечестно как-то получается.


А наша обязанность вовремя оплачивать за полученные услуги, а не за то, что кто-то где-то жрет самогонку ...
Мое мнение, так это то, что пора разогнать, к чертям собачим, все "Жилсервисы" и создать домовый коммитеты. Так тогда я хоть буду знать за что плачу, а не так как сейчас - услуг никаких, а 37 грн. я должен выложить, неизвестно за что.
Офлайн
Zhukov 12 січня 2013 10:59
Alice, я так понимаю либо ваша задача отправить подальше потребителей или вы абсолютно не читаете законы.

Взбесило, пожалуйста думайте о чем пишите: "Кстати, в статье 18 Закона Украины нет ни слова о том, что «…потребитель сначала должен вызвать представителя КП «Жилсервис» – это домыслы.
Уважаемые, коли уж Вы вспоминаете о своих правах, не забывайте об обязанностях, а то однобоко, нечестно как-то получается.
"

Что значит домыслы? То что написано в законе это домыслы? Как с Вами связаться чтобы подать на Вас жалобу?

Цитирую часть этой статьи:
Стаття 18. Оформлення претензій споживачів до виконавців

1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має
право викликати його представника для складення та підписання
акта-претензії споживача
, в якому зазначаються строки, види,
показники порушень тощо.

2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик
споживача не пізніше строку, визначеного договором.

3. Акт-претензія складається споживачем та представником
виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття
представника виконавця в погоджений умовами договору строк або
необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він
вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі
.

4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом
трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або
видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в
задоволенні його претензій.

Уважаемые, коли уж Вы вспоминаете о своих правах, не забывайте об обязанностях, а то однобоко, нечестно как-то получается.

Получается это Вы даже не знаете о наших правах. Потому и нарушаете.

А не знаете - потому что не желаете или прикидываетесь что не знаете.
Прочитайте закон в целом - вам будет полезно. На его чтение уходит не более 15 минут

Додати коментар

Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий