Електронний підпис - на порядку денному
«Наявність електронного підпису надає можливість подавати звітність без відвідування податкової інспекції, практично з будь-якого місця, де можна ввійти в Інтернет», - зауважив начальник Стахановської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ Мін доходів у Луганській області Андрій Хвасенко. – Не дивно, що з недавнього часу бажаючих отримати електронний підпис стає надалі більше, оскільки крім податкової звітності через мережу Інтернет стало можливим надавати звіти й до Пенсійного фонду, і до органів статистики. На сьогоднішній день послугами пункту видачі електронних підписів акредитованого центру сертифікації у місті Алчевську скористалися 850 стахановчан, укладено 519 договорів на дозвіл звітності в електронному вигляді, 14 725 електронних документів надійшло на адресу стахановської ОДПІ».
Сьогодні, у зв’язку з оформленням електронного підпису та використанням одного й того самого ключа, можна "забути дорогу" до контролюючих органів. Бухгалтеру або підприємцю вже не треба стояти в чергах - вони подають звітність онлайн і заощаджують істотну частину свого робочого часу та коштів. При цьому, факт надання декларації підтверджується відповідною квитанцією, що приходить на електронну адресу відправника. Якщо ж у декларації була допущена помилка, то замість квитанції про прийом прийде повідомлення про те, що саме необхідно вчасно виправити. Процедура видачі електронного підпису - "ключа" для будь-якого бажаючого її одержати займає 15-20 хвилин.
Всього в Україні податковою службою відкрито більше 100 акредитованих центрів сертифікації електронних підписів, один з найближчів пунктів видачі електронних підписів знаходиться в Алчевські за адресою: 94204, м. Алчевськ, вул. Горького 47, ЦОПП вікна №20, №21 тел. (06442) 28993
У зв’язку з оформленням електронного підпису та використанням одного й того самого ключа, можна "забути дорогу" до контролюючих органів. Бухгалтеру або підприємцю вже не треба стояти в чергах - вони подають звітність онлайн і заощаджують істотну частину свого робочого часу та коштів. При цьому, факт надання декларації підтверджується відповідною квитанцією, що приходить на електронну адресу відправника. Якщо ж у декларації була допущена помилка, то замість квитанції про прийом прийде повідомлення про те, що саме необхідно вчасно виправити.
Шановні платники податків, не забудьте наступні документи: паспорт і його копію - сторінки 1-4 і 5-7 (якщо на ній мається Ваше фото у відповідному віці), копію й оригінал ідентифікаційного коду. Суб'єкти підприємницької діяльності - юридичні особи надають додатково статут підприємства (оригінал або нотаріально завірену копію), а також завірену копію наказу, що підтверджує повноваження керівника і головного бухгалтера.
Представникам юридичних осіб попередньо потрібно заповнити заяву на реєстрацію для одержання посиленого сертифіката і заяву на приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису, а фізичним особам - лише реєстраційну картку. Докладна інформація про необхідні бланки і зразки їх заповнення є на офіційному сайті http://www.acskіdd.gov.ua.
У центрі сертифікації у Вас перевіряють документи і пропонують на спеціально відведеному комп'ютері набрати пароль (визначений набір цифр, букв) і натисканням клавіші згенерувати електронний ключ Вашого підпису, а якщо треба - і печатки. Створений у такий спосіб ключ відразу ж записується на Ваш USB-носій (флешку, CD- диск). При необхідності працівники центра нададуть Вам консультативну допомогу.
У результаті Ви стаєте власником сертифіката ключа, і можете в режимі онлайн надавати звіти, відсилати заяви, запити й іншу кореспонденцію з накладенням електронного підпису, де б Ви не знаходилися - в офісі, будинку, на відпочинку або у відрядженні.
Нагадаємо, дана послуга є безкоштовною, і за допомогою такого ключа можна надавати звітність до податкових органів, Пенсійного фонду та до статистики.
Спеціаліст з питань інформаційно-комунікаційного супроводження Стахановської ОДПІ Головного управління Мін доходів у Луганській області.
Сьогодні, у зв’язку з оформленням електронного підпису та використанням одного й того самого ключа, можна "забути дорогу" до контролюючих органів. Бухгалтеру або підприємцю вже не треба стояти в чергах - вони подають звітність онлайн і заощаджують істотну частину свого робочого часу та коштів. При цьому, факт надання декларації підтверджується відповідною квитанцією, що приходить на електронну адресу відправника. Якщо ж у декларації була допущена помилка, то замість квитанції про прийом прийде повідомлення про те, що саме необхідно вчасно виправити. Процедура видачі електронного підпису - "ключа" для будь-якого бажаючого її одержати займає 15-20 хвилин.
Всього в Україні податковою службою відкрито більше 100 акредитованих центрів сертифікації електронних підписів, один з найближчів пунктів видачі електронних підписів знаходиться в Алчевські за адресою: 94204, м. Алчевськ, вул. Горького 47, ЦОПП вікна №20, №21 тел. (06442) 28993
У зв’язку з оформленням електронного підпису та використанням одного й того самого ключа, можна "забути дорогу" до контролюючих органів. Бухгалтеру або підприємцю вже не треба стояти в чергах - вони подають звітність онлайн і заощаджують істотну частину свого робочого часу та коштів. При цьому, факт надання декларації підтверджується відповідною квитанцією, що приходить на електронну адресу відправника. Якщо ж у декларації була допущена помилка, то замість квитанції про прийом прийде повідомлення про те, що саме необхідно вчасно виправити.
Шановні платники податків, не забудьте наступні документи: паспорт і його копію - сторінки 1-4 і 5-7 (якщо на ній мається Ваше фото у відповідному віці), копію й оригінал ідентифікаційного коду. Суб'єкти підприємницької діяльності - юридичні особи надають додатково статут підприємства (оригінал або нотаріально завірену копію), а також завірену копію наказу, що підтверджує повноваження керівника і головного бухгалтера.
Представникам юридичних осіб попередньо потрібно заповнити заяву на реєстрацію для одержання посиленого сертифіката і заяву на приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису, а фізичним особам - лише реєстраційну картку. Докладна інформація про необхідні бланки і зразки їх заповнення є на офіційному сайті http://www.acskіdd.gov.ua.
У центрі сертифікації у Вас перевіряють документи і пропонують на спеціально відведеному комп'ютері набрати пароль (визначений набір цифр, букв) і натисканням клавіші згенерувати електронний ключ Вашого підпису, а якщо треба - і печатки. Створений у такий спосіб ключ відразу ж записується на Ваш USB-носій (флешку, CD- диск). При необхідності працівники центра нададуть Вам консультативну допомогу.
У результаті Ви стаєте власником сертифіката ключа, і можете в режимі онлайн надавати звіти, відсилати заяви, запити й іншу кореспонденцію з накладенням електронного підпису, де б Ви не знаходилися - в офісі, будинку, на відпочинку або у відрядженні.
Нагадаємо, дана послуга є безкоштовною, і за допомогою такого ключа можна надавати звітність до податкових органів, Пенсійного фонду та до статистики.
Спеціаліст з питань інформаційно-комунікаційного супроводження Стахановської ОДПІ Головного управління Мін доходів у Луганській області.