Порядок розгляду скарг, поданих учасниками, управлінням освіти і виховання Стахановської міської ради
ЗАТВЕРДЖЕННО:
Рішенням тендерного комітету
№ 51 від 05.10.2009р.
Порядок розгляду скарг, поданих учасниками, управлінням освіти і виховання Стахановської міської ради (розроблено відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти № 921 від 17.10.2008р. ( із змінами)
1. Будь-який учасник, який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення замовником процедур закупівель, встановлених Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, може оскаржити дії, рішення, бездіяльність замовника.
Об'єктом оскарження не може бути:
- зроблений замовником вибір процедури закупівлі;
- рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.
2. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику або уповноваженому органу.
3. Замовник може не розглядати скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
4. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти замовник зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги замовником, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство (обслуговуючий банк). Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття замовником рішення про зупинення процедури закупівлі. Після закінчення зазначеного строку замовник має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли уповноважений орган прийняв в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.
5. Замовник повинен не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомити учасника, який подав скаргу, учасника - переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.
6. Замовник приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
- у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;
- у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.
Рішення про розгляд скарги надсилається замовником уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
Коментарів 1