Відповідати високим стандартам обслуговування платників
«Ми сприймаємо громадян і бізнес як наших партнерів, цінуємо і поважаємо їх, - заявив начальник Стахановської ОДПІ Андрій Хвасенко представникам бізнесу міста. – Наші зусилля направлені на сприяння розвитку підприємництва в регіоні, допомогу тим, хто цього потребує, тому стахановськими фахівцями взято курс на висококваліфіковану сервісну службу»
За словами Андрія Хвасенка, роботі Центру обслуговування платників податків при Стахановській ОДПІ, який користується неабиякою популярністю як серед суб’єктів господарювання, так і пересічних громадян. Свідченням цього є кількість звернень, що відбулися протягом першого півріччя цього року. Так, близько 10 тисяч платників податків звернулися у центр обслуговування для отримання консультаційних послуг, з них майже 8 тисяч особисто, а трохи більше 3 тисяч – в телефонному режимі. З початку року в центрі прийнято більше8 тисяч податкових декларацій та звітів без урахування звітності наданої через Інтернет , більше 11 тисяч вхідної кореспонденції, видано понад 3 тисяч реєстраційних номерів облікової картки платника податків. Крім того фахівцями зареєстровано 64 касових апарати та 58 касових апаратів знято з обліку.
«Той, хто повною мірою і своєчасно сплачує податки, заслуговує на якісний сервіс, тому сподіваймося, що більшість громадян й надалі оцінять позитивно нашу роботу й роботу нашого Центру », - підвів підсумок начальник Стахановської ОДПІ.
Присутні на заході підприємці мали змогу поспілкуватись з представниками податкової та міської влади, обговорити свої проблеми, висловити зауваження та побажання.
Спеціаліст з питань інформаційно-комунікаційного супроводження Стахановської ОДПІ Головного управління Мін доходів у Луганській області.
За словами Андрія Хвасенка, роботі Центру обслуговування платників податків при Стахановській ОДПІ, який користується неабиякою популярністю як серед суб’єктів господарювання, так і пересічних громадян. Свідченням цього є кількість звернень, що відбулися протягом першого півріччя цього року. Так, близько 10 тисяч платників податків звернулися у центр обслуговування для отримання консультаційних послуг, з них майже 8 тисяч особисто, а трохи більше 3 тисяч – в телефонному режимі. З початку року в центрі прийнято більше8 тисяч податкових декларацій та звітів без урахування звітності наданої через Інтернет , більше 11 тисяч вхідної кореспонденції, видано понад 3 тисяч реєстраційних номерів облікової картки платника податків. Крім того фахівцями зареєстровано 64 касових апарати та 58 касових апаратів знято з обліку.
«Той, хто повною мірою і своєчасно сплачує податки, заслуговує на якісний сервіс, тому сподіваймося, що більшість громадян й надалі оцінять позитивно нашу роботу й роботу нашого Центру », - підвів підсумок начальник Стахановської ОДПІ.
Присутні на заході підприємці мали змогу поспілкуватись з представниками податкової та міської влади, обговорити свої проблеми, висловити зауваження та побажання.
Спеціаліст з питань інформаційно-комунікаційного супроводження Стахановської ОДПІ Головного управління Мін доходів у Луганській області.