Відповідати високим стандартам обслуговування платників

За словами Андрія Хвасенка, роботі Центру обслуговування платників податків при Стахановській ОДПІ, який користується неабиякою популярністю як серед суб’єктів господарювання, так і пересічних громадян. Свідченням цього є кількість звернень, що відбулися протягом першого півріччя цього року. Так, близько 10 тисяч платників податків звернулися у центр обслуговування для отримання консультаційних послуг, з них майже 8 тисяч особисто, а трохи більше 3 тисяч – в телефонному режимі. З початку року в центрі прийнято більше8 тисяч податкових декларацій та звітів без урахування звітності наданої через Інтернет , більше 11 тисяч вхідної кореспонденції, видано понад 3 тисяч реєстраційних номерів облікової картки платника податків. Крім того фахівцями зареєстровано 64 касових апарати та 58 касових апаратів знято з обліку.
«Той, хто повною мірою і своєчасно сплачує податки, заслуговує на якісний сервіс, тому сподіваймося, що більшість громадян й надалі оцінять позитивно нашу роботу й роботу нашого Центру », - підвів підсумок начальник Стахановської ОДПІ.
Присутні на заході підприємці мали змогу поспілкуватись з представниками податкової та міської влади, обговорити свої проблеми, висловити зауваження та побажання.
Спеціаліст з питань інформаційно-комунікаційного супроводження Стахановської ОДПІ Головного управління Мін доходів у Луганській області.